Friday, June 20, 2014

Blog Aku Blog Lucah...

Assalamualaikum wbt.

Itu hari, tak silap aku empat lima hari lepas. Rasa tergerak hati nak bukak nuffnang. Rasa macam dah lama tak tengok-tengok and godek-godek kat situ.
Bila bukak tu, rasa macam nak tekan keyword sebab traffic blog tiba-tiba naik mendadak.

Sekali aku tekan, nah kau! Bapak ah! Rasa sakit kepala tiba-tiba. Ada ke blog aku dibukak sebab keywords macam tu? T________T
Guwa betul-betul tak percaya bila jadi macam ni.

Perkara ni terjadi mungkin disebabkan entry aku "main dengan budak darjah satu" (macam dalam gambar).
Aduhai.
Sudah-sudahlah mencari mende yang tak berpekdah macam tu. Buat rosak jiwa aje. Silap aku ke bila buat tajuk entry macam tu?
Okey,meh aku terangkan. 

Sebenarnya, main yang aku maksudkan dalam entry tu, maksudnya *main-main*. Paham.?


Okeylah. Aku kena out dulu.

p/s: tak sangka pulak ada jugak orang yang cari laman web dan blog lucah. Betul-betul tak sangka. *sigh

No comments:

Post a Comment