Tuesday, June 03, 2014

My One Of BFF dah kawen.

assalamualaikum wbt.
Dah lama tak update blog. Haish. Banyak sangat kerja yang perlu disiapkan. Banyak sangat tugas yang perlu dilaksanakan.
Just nak share dengan korang pasal wedding day sahabat dunia akhirat aku, Wan Maisarah Mohd Zabidi.


Ni gambar dia lepas akad nikah. Masa ni memang aku takde sebab hari dia akad nikah ni, aku baru je bertolak balik dari rumah sewa. So, tak sempat nak pergi majlis akad nikah dia. Kalau boleh, aku nak ada di setiap majlis kawan aku. Ambik berkat, kata kau!haha



So, korang layanla gambar kawen diorang ni.

























Mesti korang tertanya kan, kenapa simple sangat? Okey, aku bagitahu. Dia lebih memilih simple sebab yang penting, akad tu. Then, berkat nak kena ada!

Okeylah. Aku kena cau dulu. Nanti, aku sambung lagi. Sebab ada banyak lagi benda yang aku nak throwback!

p/s: bila dah lama tak menaip ni, rasa macam janggal aje. Selalu aje typo.

No comments:

Post a Comment