Friday, July 11, 2014

Pemenang 1st Giveaway of This Blog

Maafkan saya. Maafkan saya. Maafkan saya.

Lama sangat aku tinggalkan giveaway ni. Sekarang ni dah ada nama empat orang pemenang tu. Yang tak menang, mintak maaf banyak-banyak sebab mungkin rezeki korang takde kot kali ni..

Dan nama-nama pemenangnya adalah;


|
|

|
|
|
|
|

|
|
|
|
|


|
|
|
|
|
|


Sila inbox page aku ye, kawan-kawan yang terpilih ni.

p/s: maaf sebab lambat update pasal pemenang ni. Aku ada masalah sikit lepas tarikh tutup ga ni. Kalau tak silap, aku ada maklumkan dekat page, itu hari.


5 comments:

  1. ye ha menang..finish pm kat page fb dah yer..adna madhiha..

    ReplyDelete
  2. Salam.Saya salah sorang pemenang. Nak tanye, nak inbox kat FB ke? Ape username ye..lupe
    (Nazeck Zenal)

    ReplyDelete
  3. terima kasih semua, sudi join GA ni. nanti, kalau ada GA ke, segmen ke, joinlah ye. Terima kasih.

    @nazeck:PM kat page pun takpe. Blog Nur Anaa Niesaa'.

    ReplyDelete