Thursday, August 21, 2014

...Al Quran Cover...

Assalamualaikum.
Al kisahya bermula bila tengok AlQuran aku semakin menguning dan di mamah usia. Itu hari, balut Quran ni guna pembalut hadiah je. Tetapi disebabkan rasa macam rajin sikit itu hari, aku tengok, ada kain felt banyak lagi. Terus ambik, ukur, jahit.


Berkenan tak?
Kalau berkenan Pm aku kat fb. Harga boleh dirunding.







p/s: Aku sayang alQuran ni sebab aku dah guna Dia sejak aku form 1. Moga jadi penyelamat aku kat akhirat nanti. Saat matahari sejengkal berada di atas kepala, moga AlQuran ini yang akan melindungi kepalaku daripada sinaran dan kepanasan matahari yang sejengkal itu.

No comments:

Post a Comment