Selamat Jalan, Along Sayang.

Assalamualaikum wbt.
Mohon maaf sebab lama tak update blog. Memang bersawang. Aku langsung tak nafikan memang bersawang. Maafkan aku.
29/8/2014.

Jadi tarikh keramat buat aku, akan aku terus ingat seumur hidup aku.Abang yang aku sayang, wali yang aku cinta, pahlawan dalam hidup aku, cinta hati aku, arjuna di hati aku telah kembali ke rahmatullah.

Along pergi dengan penuh senyuman. Tak ada lagi urusannya dengan dunia. Kini tinggal kami. Tinggal aku yang terus sendiri, memandang kosong pada dunia, memendam rasa, menjeruk jiwa sendiri. Tak langsung aku cuba untuk kembali kepada dunia yang dulu. Sebab dunia aku sekarang dah tak berseri, tak ada langsung gelak tawa. Hati aku kosong.

Okey. Nanti, ada masa, ada kekuatan, aku akan ceritakan kronologi kejadian hari tu. Bukan sekarang. Kekuatan masih belum ada. Meskipun nampak aku tersenyum, tapi hati aku hanya Tuhan yang tahu.

No comments:

Post a Comment