Friday, October 21, 2011

macam ketinggalan zaman je...

salam satu planet....
wakakaka....aku online lagi lah weyh....
sebenarnya aku tak tutup pun laptop ni...aku duk cari video penuh perlawanan terengganu dengan selangor and kelantan...tapi tak jumpa...aku nak tengok video penuh perlawanan diorang....
tapi jujur aku cakap,aku rasa,malam yang terengganu n kelantan lawan tu,aku rasa banyak emosi daripada profesional....
pemain kelantan macam nak jadi samseng je.....korang,korang sepatutnya main cara profesional lah....tak payahlah nak lebih-lebih...aku rasa,awok-awok negeri aku xdop lah main sepak-sepak dan terjoh-terjoh orang...mung seme je hop main macam nok gomo dalam baruh(kebun)

aku harap korang paham apa yang aku cakap ni....

adatlah bermain,kalah menang tu memang dah adat kan....aku rasa korang tak perlu nak runjuk samseng atas padang....padang tu tempat untuk menentukan sapa juara,sapa kalah...bukan nak tengok korang tu samseng ke tidak....

ape pon...aku tetap penyokong setia terengganu....
peteh ganu peteh...peteh sapa reboh!


semangat tu!
aku peminat setia bola sepak ok!

walaupun aku perempuan....
erm...apa-apa pun,kelantan dah kalah...sekarang ni aku tak sabar nak tengok perlawanan kedua antara terengganu dan selangor.....


insyallah,.,,,mintak-mintaklah terengganu menang.....amin....biar boleh ke peringkat akhir piala ni....



jom kawan-kawan...kita pakat gi buat lautan hitam putih kat stadium......

2 comments:

  1. kadang kala bola ni boleh buat kita perang sesama sndri.hehee

    apasal kalau bola malysia,pasti ada pergaduhan walaupun sdkit..liga EPL yang lagi meletup pun tak macam kita ni.pelik kan??hehee

    follow sni^^

    ReplyDelete
  2. memang pun....terutama bila 2 gergasi pantai timur bertemu....mungkin disebabkan orang kita ni,tak boleh terima kenyataan pada kekalahan....macam mana pun,kena ingat,kita tetap dalam satu negara....

    ReplyDelete