Monday, February 27, 2012

terima kasih,kawan


semalam,masa aku duk taip entry tu, sambil-sambil aku duk beromen (komen) dengan kawan aku..dia ni kawan aku masa aku kat PLKN dulu...satu dorm dengan aku...malam-malam, selalu je pergi tandas, berarak ramai-ramai sebelum masuk tidur...biasalah, perempuan...kalau kencing tak berteman tak kan sah punye ar..baik ngaku...aku pun pompuanlah...bukan aku tak tahu....jangan nak kencing ar...ahahahahaha...

semalam,memang aku dah nangis teresak-esak bila dia tengah pujuk aku...memang dia berjaya pujuk aku...walaupun sekejap...redalah jugak kan...aku tak tahu macam manalah aku boleh terluah perasaan kat dia...mungkin sebab aku perlukan seorang teman untuk mendengar dan menghayati apa yang aku rasa...lagi satu, mungkin sebab ani ni, dah lama kenal aku...kami hidup macam adik beradik masa kat kem dulu...jadi, dia kenal sangat dengan perangai aku...aku ni, jenis yang susah nak sukekan orang...tapi kalau dah suka, banyak sangat halangan yang menghalang aku...sedih kot...

ani, terima kasih banyak-banyak sebab berjaya wat aku gelak jugak sikit walaupun aku tengah nangis semalam...terima kasih sebab bagi semangat kat aku...aku tak tahu nak cakap macam mana...tapi kau memang kawan yang terbaik dari ladang...tengok kau kata nak pijak perut dia, aku dah lap hingus yang meleleh sambil gelak terkekek-kekek...ahahahaha...terima kasih ani..sebab sudi dengar aku punya masalah and then sudi bagi aku semangat...
nanti kalau kau ada masalah, kau boleh cari aku...aku tahu, aku tak akan dapat bantu sepenuhnya...tapi sekurang-kurangnya aku boleh cuba buat kau gelak macam semalam...moga Tuhan balas jasa kau...sebab yang aku doa, lepas kau bagi semangat kat aku, malaikat dah record guna pen biru...moga membantu kau untuk masuk syurga...

No comments:

Post a Comment