Thursday, September 27, 2012

Salam Rindu Dari Bumi Malaysia |2|

Hidup ni penuh dengan onak dan duri. Erk. Tak payah nak ber Adam Dan Hawa sangatlah. Dah tahu, kalau bab bermukaddimah ni, fail, pergi bermukaddimah jugak. Nak cakap, straight to the point aje. Kan senang.

Tetiba malam ni terasa rindu dengan makhluk-makhluk Allah kat bumi Anbiya' sana. Terus rasa macam nak buat satu entry untuk diorang. Rasa rindu yang teramat sangat.
Anah, Mirul, Muiz, Zue.
 mirul dan muiz. (muiz: tak payah nak bulat sangatlah mata tu)
 zue
anah

Entry ni sebenarnya kesinambungan (wah! ayat takleh blah!) daripada Salam Rindu hari tu. Tetiba rasa rindu giler kat budak-budak ni. 

Selamat menyambung pelajaran, kawan-kawan. Saya tahu, saya jauh dari awak semua. Tapi tak bermakna doa saya tak sampai. Awak semua selalu kat hati saya. Ingat tu.!

selamat berjaya, kawan-kawan. 

Ya Allah, 
perpisahan ini, tanda KAU kasih pada kami.
perpisahan ini,
mengajar kami erti sebuah persahabatan. 
Tak bermakna doa kami tidak sampai meskipun kami jauh. 
Kau kabulkan doa kami agar kami diberi kemudahan dalam menuntut ilmu agama Mu
yang telah kami anuti sejak Azali.

Aamin!



Rindu Awak Semua!=)

No comments:

Post a Comment