Thursday, February 27, 2014

Dia Perencana Terbaik.


Sebagaimana yang telah aku beritahu, awal bulan dua baru-baru ni, aku telah pun melangkah ke alam semester empat dalam pengajian ijazah sarjana muda aku. Memang tak tahu nak cakap macam mana. Sekarang ni baru rasa yang masa berlalu sangat pantas. Aku sekarang dah masuk ke fasa ke dua untuk tahu dua degree ni. Rasa macam baru dua bulan lepas aku merasa orientasi, merasa buat water confident masa dekat kem Merang itu hari. 
Tapi, pejam celik-pejam celik, masa berlalu dengan sangat pantas (ayat novel).

Sekarang ni, bermulalah dunia baru buat aku yang sedang menjalani semester empat dan sedang mencuba untuk terus menjayakan semester ini dan semester-semester seterusnya.

 Untuk semester empat ni, aku ambik lima subjek. Sepatutnya enam subjek. Tapi disebabkan masa diploma dulu aku dah ambik koko dua jam kredit, jadinya aku tak payah ambik dah subjek koko untuk sem ni dan akan datang. Sem lepas, aku dah ambik koko. Equestrian! hihi.


See! My schedule is not very pack! But the assignment sangat-sangat memeningkan kepala pemikir-pemikir muda macam aku ni! 
Kat gambar tu korang boleh tengok yang hari ahad dengan khamis tak ada kelas. Boleh balik kampung! Tapi malangnya, setiap kali hari rabu, kitorang akan dapat assignment! haha. Encik Hafiz , Lecturer subjek Evaluasi dan pemantauan sosial kitorang tu saja taknak bagi kitorang rehat. haha.

Apa-apa pun....

Semoga Allah mempermudahkan segala jalan aku untuk sem ni.

No comments:

Post a Comment