January 2016. Kembali Merapu

Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah. Allah masih beri peluang untuk kita bernafas. Untuk aku bernafas.


Fuhhh! Dah nak habis bulan January 2016, barulah aku terhegeh-hegeh nak tulis blog. Baru nak ucap tahun baru dekat korang. Baru nak rasa insaf dan beringat, yang aku ni ada sebijik blog untuk diberi perhatian. Eceh!

Saja-saja rasa nak menulis malam ni. Rasa nak 'say hi' balik dekat korang. Dah beberapa bulan aku tinggalkan blog ni tanpa sebarang entry yang merapu.

Apa je yang korang dah buat sepanjang masuk tahun 2016 ni?

Aku?

Alhamdulillah. Aku selamat diselia dan diberi markah untuk Latihan Industri aku. Dan baru semalam result akhir keluar. Dan alhamdulillah. Memuaskan.


Okeylah. Takde apa pun sebenarnya nak cakap.

Cuma nak mintak maaf, kalau korang ada terasa sepanjang kenal aku, baca blog aku. Terima kasih untuk segala perkongsian, ilmu korang yang korang share tu, aku hargai dan aku doakan agar Allah balas budi baik korang tu dekat akhirat nanti.

Selamat tahun Baru 2016. Selamat Tahun Baru Hijri jugak 1437 Hijri dah kita.

Semoga segala urusan dipermudahkan. Semoga Allah berikan kita keberkatan sepanjang tahun 2015 yang lalu. Semoga bertambah lagi keberkatanNya pada tahun 2016 ni.

okey, tu je.


p/s: Memang tulis entry ni untuk say hi kat korang je. Esok-esok kalau ada masa, aku taip lagi satu , dua entry.


No comments:

Post a Comment