kisah budak-budak you tube

ini hari, aku nak bercakap soal retis-retis you tube sebab ramai dah yang glamour melalui you tube ni. so, aku nak buat satu entry pasal mende alah ni.

 AINAN TASNEEM



 YUNA




NAJWA LATIF(FEBERET AKU)



  sekarang ni, aku tengok dah ramai yang nak jadi retis...hikhik...kot you tube adalah salah satu cara untuk tunjukkan bakat yang sedia ada dan terpendam tu.
aku tak pernah dengar lagi lagu ainan tasneem..masa tidak mengizinkan untuk aku mendengarnya. lagipun, aku ada satu sikap malas nak bukak you tube. sekalipun aku online, aku hanya akan bukak facebook. lepas ushar awek sikit-sikit, then, aku akan bukak blog. bukan buat entry pun. entahlah, wey. sejak akhir-akhir ni, rasa malas pulak nak buat satu entry untuk blog. novel aku pun, dah lama terbengkalai. rasa malas gile sekarang ni. aku tak rasa sifat kemalasan yang amat ni, masa aku duduk kat u aritu. tapi sekarang ni, bila duduk rumah, serba serbi aku malas.
  okey. aku dah tersasar. nak kembali ke pangkal jalan semula dah.
  dalam ramai-ramai artis you tube kat Malaysia ini hari, aku paling suka dengan najwa latif dan tasha manshahar. perghhh.!!!! suara diorang best kot.
  bagi akulah, kan. suara najwa latif ni, sedap sebab dia punya suara tu macam budak-budak lagi. lagu dia pun, kalau dia nyanyi, mesti jadi macam budak-budak. padahal, lagu yang dia nyanyi pun, kadang-kadang lagu matured. contohnya, carta hati dengan kosong tu.

  kalau masuk bab tasha manshahar pulak, aku rasa suara dia sangat ohsemmmm! sebabnya, suara dia ni, lembut, tapi comel. rasa macam matured je kalau dia nyanyi. bila aku dengar dia nyanyi lagu mr, saxobeat dan be mine, mesti rasa macam, wa! sedapnye suara dia. sebabnya, dia punya language tu buatkan aku rasa sedap nak dengar.
dia punya sebutan membuatkan aku rasa kagum dan rasa macam nak dengar lagi, lagi dan lagi...moga dia pun, comel yang amat kan.?

  sekarang ni, diorang semua dah femes. tinggal aku je yang masih dekat sini, tak pamous-pamous. ahahaha...tak nak lah. watpe pamous-pamous. susah pulak encik sayang nak kena kawal and jadi bodyguard aku nanti. cukuplah sekadar aku mengikut perkembangan diorang dari jauh je. kerja aku cuma update blog, and bukak facebook. tu je.
sekarang ni, dunia dah maju. setapak demi setapak, manusia pun makin maju. cuma kena di ingat jugak, semua ni datang daripada Tuhan. so, kena ingatlah, bila-bila masa je Tuhan boleh tarik balik apa yang Dia dah bagi kat kita ini hari.

  okeylah. hari pun dah nak maghrib. aku saja je update blog ni. nampak bersawang dan bersawan sangat. update sikit. dapat tajuk dan idea untuk entry ni pun, masa dengar lagu Carta Hati yang si Najwa Latif tu nyanyi.

okeylah. aku nak out dulu. rasa macam tak manis pulak anak dara duk online maghrib-maghrib ni. tak elok untuk para bakal suami.
amende kena mengena maghrib,online dengan bakal suami pulak?

p/s: best gak kalau glamour cepat ni. ahahahaha..bukan aku lah tapinya!

No comments:

Post a Comment