Wednesday, June 05, 2013

Pertandingan Video Osem APG '11: Bulatan Gumbira Kami di bumi sonata | 우...





Aku share video ni bukan sebab aku minat k-pop ke apa ke. Aku cuma nak kongsikan dengan korang pasal tarbiyah daripada video ni. Tentang sebuah persahabatan dan tentang cinta mereka kepada Ilahi. Entah kenapa, dalm banyak-banyak video yang keluar kat skrin laptop ni, aku berkenan yang ni. Entah kenapa rasa suka bila tengok video ni. Tiba-tiba rasa macam wah! aku Pun nak rasa suasanan macam ni jugak. Tak semestinya hidup pun nak kena hidup dekat korea. Cuma aku nak rasa pengalaman berusrah, berzikir, membaca alQuran bersama dan hidup macam satu keluarga dengan kawan-kawan. Rasa macam nak duduk di antara mereka semua. Biar aku juga ditarbiyah sama oleh murabbi yang bagi aku sudah cukup sempurna untuk menjadi seorang murabbi di hatiku.



Moga Allah membantu kami, hamba-hambaNya.

No comments:

Post a Comment