Tak Salah Kalau Mencuba.



Bismillahirrahmanirrahim.
Dah dekat seminggu lebih aku cuti sem. Tapi langsung tak sentuh laptop, apatah lagi update entry bagai. So, hari ni, aku ambik masa sekejap untuk update entry. Just nk kongsikan aku punya hasil buatan tangan sendiri. So, lepas ni, kalau ada sape-sape yang rasa nak tempah ke, ape ke, bagitaulah yer. Harga nanti kita bincang. Tapi, tak sampai 20 hengget pun benda-benda ni semua. Aku mungkin just ambik untuk modal je. Bergantung pada modallah yer. Tu pun kalau korang berminat. Harap-harap macam tulah.Haha

Sebenarnya dah dua tiga hari aku cari idea nak update entry untuk blog ni. Rasa macam dah mula tumbuh sesawang yang tidak diingini kat blog aku ni. So, hari ni ada masa sikit, aku updatelah.

Tiga benda yang aku usaha buat sejak daripada dua, tiga hari lepas akhirnya siap jugak. Tak sangka pulak boleh siap dalam jangka masa yang sangat singkat. 

ni adalah diari. hihi. Tertunjuk kat korang. Sebenarnya nak tunjuk pattern je. Tapi terpaksalah aku tunjuk sekali. Malu ni sebenarnya.

ni pulak bunga tisu. Terfikir nak buat benda ni sebab aku terpandang yang pasu mak aku kosong je kat hujung dinding rumah tu. Kebetulan takde kerja. Menjadi jugak sebenarnya. Maksud aku, pasu tu jadi tak kosong sangat. Boleh jugak berkawan dengan bunga tu.




Ni pulak album gambar. Aku saje-saje je buat benda ni sebab malas nak pergi beli album kat kedai. Tapi tak sangka pulak menjadi. Lagi satu, kalau aku beli pun, gambar tak dapat nak letak jugak dekat dalam album  yang dibeli tu. Sebabnya, gambar-gambar yang aku semuanya bersaiz besar. Jadi terpaksalah buat sendiri.



Aku tebuk lubang dan gunakan rings je untuk album ni. Sebab Encik Malas ada, dia tak bagi aku pergi bindingkan mende ni. haha. Lagipun ni kan baru percubaan.



Okeylah. Kalau korang rasa berminat, korang bolehlah tempah. Pattern ke, warna ke, apa saja ke, korang yang akan design dan bagi kat aku. Aku cuma akan buat je untuk korang. Dan semua yang aku buat akan ikut korang punya design.


No comments:

Post a Comment